Miscellanea Starlancer Misiunile 1...4 Basilisk, Rookie, Predator, Vampires, Wormhole Prima misiune e un randevu cu ramasitele flotei britanice.
Iti iei locul in formatie - pozitia e marcata de o prisma formata
din hexagoane rosii catre care te indrepti si in care trebuie sa intri
(pe care-o atingi), imediat activandu-se automat functia match
speed (capeti viteza convoiului); la scurt timp ai prima intalnire
cu un Basilisk, cel mai periculos fighter inamic
ce iese din camuflaj, pe neasteptate, in coada unui aliat; daca
ai petrecut suficient timp in simulator, il termini repede.
Urmeaza doua atacuri inamice - o escadrila de Sabers apoi o
alta insotita de un torpilor (Kamov).
Aperi convoiul distrugand fighterele si cele 4 torpile sau, daca
te misti repede, direct torpilorul. Predator + un Jackhammer
(pt. torpilor), doua Bandits (pt. torpile) si restu' Screamers ar fi suficiente pt. indeplinirea 100% a misiunii.
Misiunea 2 e una lunga. Fiind rookie,
tot Predator cu al lui blind-fire te salveaza, dar trebuie sa fi zgarcit
cu resursele disponibile si sa nu faci risipa (punct ochit - punct lovit iar fortaj numai cand e necesar).
Intalnesti un Antonov (salvare/recuperare), un Kamov si 4 escadrile diferite pe parcursul a 3 navpoints.
Atat Antonov cat si Kamov pot fi distruse cu cate un Jackhammer dar si cu 10...15 Screamers in
salva. Ai de aparat o capsula de salvare (escape pod) si un convoi; tintele inamice prioritare sunt intotdeauna
torpiloarele si apoi fighterele.
La ultimul navpoint sari in ajutorul escadrilei Puma, impreuna
cu care infrunti ultimele doua din cele 4 escadrile inamice si intalnesti prima data nave capitale.
ANS Yamato apare la țanc pt. a-ti salva pielea distrugand crucisatoarele Kirov si Zakov.
In misiunea 3 - in playerul din josul paginii -
faci cunostinta cu asul german Klaus Steiner (leader-ul
Vampires), cu killboard-ul cel mai lung, si ai de localizat cutia neagra (black box) a unei nave aliate, ...
dar cum socoteala din targ nu se potriveste mereu cu cea de-acasa,
la coordonatele primului salt dai peste un mic cargou atacat de banditi. Calitatile de pilot virtual
(sau lipsa lor) se vor vedea in scurt timp - Lueneberg (cargoul) scapa viu sau mort; cand ai de aparat un
aliat te intorci in mod repetat la el alternand cu distrugerea a unu, doi inamici. Depistarea cutiei negre e
asemanatoare utilizarii senzorului de parcare - baliza emite bipuri cu atat mai dese cu cat esti mai aproape.
Dupa localizarea cutiei negre esti surprins de aparitia unei Warp Gate (ceva gen StarGate)
care te aspira si te poarta intr-o alta zona a spatiului in care e concentrata o flota inamica.
Distrugi generatorul portii (inainte indepartezi blindajul lui) si repede intri inapoi in poarta pt. a reveni la
locul initial. Aici dai peste Riza, nava stiintifica dotata cu
cele mai noi tehnologii, careia-i distrugi numai motoarele,
apoi razi si cei cativa fighteri veniti odata cu ea.
Asa cum se vede la sfarsitul filmuletului, la orice nava capitala
inamica se pot anihila si alte structuri decat cele ce pot
fi selectate ca sub-tinte pe display.
In misiunea 4 esti pe post de baby-sitter - protejezi
patru Condors (ce planteaza sateliti defensivi) de orice
atac inamic si faci asta la al doilea navpoint al misiunii, dupa
ce mai intai cureti locul de fortele ostile, iar la al treilea navpoint,
in urma unui apel de urgenta, vii in ajutorul unui cargou
incoltit de cateva Basilisk si apoi intrat in vizorul unui Kamov.
Daca ai suficiente puncte pe killboard, Coyote e nava ideala
pt. aceasta misiune - are blind-fire, 7 hardpoints, armura
si scut bune, viteza mare; pt. ca ai de alergat, se cere un
rezervor suplimentar, iar in rest numai Screamers.