Starlancer Misiunile 1...4
Basilisk, Rookie,
Predator, Vampires,
Wormhole, Warp Gate,
Riza, Condors
Miscellanea
Starlancer
Misiunile 1...4

Basilisk, Rookie, Predator,
Vampires, Wormhole

  
Prima misiune e un randevu cu ramasitele flotei britanice. Iti iei locul in formatie - pozitia e marcata de o prisma formata din hexagoane rosii catre care te indrepti si in care trebuie sa intri (pe care-o atingi), imediat activandu-se automat functia match speed (capeti viteza convoiului); la scurt timp ai prima intalnire cu un Basilisk, cel mai periculos fighter inamic ce iese din camuflaj, pe neasteptate, in coada unui aliat; daca ai petrecut suficient timp in simulator, il termini repede.

Urmeaza doua atacuri inamice - o escadrila de Sabers apoi o alta insotita de un torpilor (Kamov). Aperi convoiul distrugand fighterele si cele 4 torpile sau, daca te misti repede, direct torpilorul. Predator + un Jackhammer (pt. torpilor), doua Bandits (pt. torpile) si restu' Screamers ar fi suficiente pt. indeplinirea 100% a misiunii.

Misiunea 2 e una lunga. Fiind rookie, tot Predator cu al lui blind-fire te salveaza, dar trebuie sa fi zgarcit cu resursele disponibile si sa nu faci risipa (punct ochit - punct lovit iar fortaj numai cand e necesar). Intalnesti un Antonov (salvare/recuperare), un Kamov si 4 escadrile diferite pe parcursul a 3 navpoints. Atat Antonov cat si Kamov pot fi distruse cu cate un Jackhammer dar si cu 10...15 Screamers in salva. Ai de aparat o capsula de salvare (escape pod) si un convoi; tintele inamice prioritare sunt intotdeauna torpiloarele si apoi fighterele.

La ultimul navpoint sari in ajutorul escadrilei Puma, impreuna cu care infrunti ultimele doua din cele 4 escadrile inamice si intalnesti prima data nave capitale. ANS Yamato apare la țanc pt. a-ti salva pielea distrugand crucisatoarele Kirov si Zakov.

In misiunea 3 - in playerul din josul paginii - faci cunostinta cu asul german Klaus Steiner (leader-ul Vampires), cu killboard-ul cel mai lung, si ai de localizat cutia neagra (black box) a unei nave aliate, ...
dar cum socoteala din targ nu se potriveste mereu cu cea de-acasa, la coordonatele primului salt dai peste un mic cargou atacat de banditi. Calitatile de pilot virtual (sau lipsa lor) se vor vedea in scurt timp - Lueneberg (cargoul) scapa viu sau mort; cand ai de aparat un aliat te intorci in mod repetat la el alternand cu distrugerea a unu, doi inamici. Depistarea cutiei negre e asemanatoare utilizarii senzorului de parcare - baliza emite bipuri cu atat mai dese cu cat esti mai aproape.

Dupa localizarea cutiei negre esti surprins de aparitia unei Warp Gate (ceva gen StarGate) care te aspira si te poarta intr-o alta zona a spatiului in care e concentrata o flota inamica. Distrugi generatorul portii (inainte indepartezi blindajul lui) si repede intri inapoi in poarta pt. a reveni la locul initial. Aici dai peste Riza, nava stiintifica dotata cu cele mai noi tehnologii, careia-i distrugi numai motoarele, apoi razi si cei cativa fighteri veniti odata cu ea.
Asa cum se vede la sfarsitul filmuletului, la orice nava capitala inamica se pot anihila si alte structuri decat cele ce pot fi selectate ca sub-tinte pe display.

In misiunea 4 esti pe post de baby-sitter - protejezi patru Condors (ce planteaza sateliti defensivi) de orice atac inamic si faci asta la al doilea navpoint al misiunii, dupa ce mai intai cureti locul de fortele ostile, iar la al treilea navpoint, in urma unui apel de urgenta, vii in ajutorul unui cargou incoltit de cateva Basilisk si apoi intrat in vizorul unui Kamov.
Daca ai suficiente puncte pe killboard, Coyote e nava ideala pt. aceasta misiune - are blind-fire, 7 hardpoints, armura si scut bune, viteza mare; pt. ca ai de alergat, se cere un rezervor suplimentar, iar in rest numai Screamers.